3 Mart 2007

Bulgurlu Sulu Kofte ve Bir surpriz...

Annem her zaman sulu kofteyi kirik pirincle yapardi. Ben de oyle alismisim, her seferinde elim kirik pirince gider. Ama kirik pirinclerin corba piserken dagilmasini da nedense hic sevmem. Gecenlerde sulu kofteyi bulgurla yaptim ve nefis oldu. Bulguru daha yeni kesfeden biri olarak, ben de cocuklar da bu corbaya bayildik. Siz de denemek isterseniz, tarife corbalar kismindan ulasabilirsiniz.


Dun izinli gunumdu. Sevgili Birsen'le ogle yemegini beraber yemeye karar vermistik. Sila'yi seyretmekten kendimi zor alarak, kostura kostura bulusma yerimiz Yummy Sushi'ye gittim. Gittigimde bir de baktim ki butun arkadaslar orada. Bana surpriz bir dogum gunu yemegi ayarlamislar. Binbir cesit sushilerimizi yedikten sonra, Yummy sushi'dekiler basima bir sapka takarak, ellerinde uzerinde tek bir mumu yanan yesil cayli dondurma ile, arkadaslarimla beraber "happy birthday Tuba" sarkisini soylediler. Iste yukarida ki resimde basinda happy birthday sapkasi, kucaginda arkadaslarinin aldigi sari laleler ile agzi mutluluktan kulaklarina varan kisi benim, arkadaslarimin dogum gunu karti ile beraber. Boylece kulubun en genc hatunu olarak, ben de kirkli yaslar kulubune katilma mutluluguna erdim efendim:)).

Canim arkadaslarim, Hayatimda ki en guzel dogum gunlerimden biri oldu bu. Sagolun, varolun guzel dostlugunuz icin. 80'li yaslarimizda da, elimizde bastonlarla dogum gunlerimizi kutlayabilmek ve en onemlisi, hep dost kalabilmek dilegiyle..

Babam derdi ki "eger bu dunyada bir elinin parmaklarinin sayisi kadar dostun varsa, ne mutlu sana". Ben de butun hayatim boyunca o gercek dostlari aradim durdum. Epeyi hayal kirikliklari yasadim. Oyle zamanlar oldu ki, "bana benden yakin dost yok" diye dusunmeye basladim. Ama hayal kirikliklarinin acisi gecince, yine de aramaya devam ettim. Buldum sonunda. Zaman gecince, yas ilerleyince, evlilik, meslek olaylari yerine oturunca, insanin karakteri de iyice sekillenince, bu sefer hic bir beklentin olmadan, sirf onlari sevdigin icin yada onlarla beraber iyi gulebildigin icin arkadaslarini ariyorsun, onlara ozen gosteriyorsun, deger veriyorsun ve deger goruyorsun. Ne aradaki mesafeler, ne konusamadigin zamanlar o dostlugu etkilemiyor. Onlari her gordugunde yine kaldigin yerden devam ediyorsun. Bugun cok mutluyum, cunku dostlarimin sayisi iki elimin parmaklarinin sayisindan bile cok fazla. Ve insallah da hep oyle kalirlar..



19 yorum:

LaMa dedi ki...

Mutlu Yillar Tuba Abla!
Ne kadar guzel bir suprizmis bu boyle, senin adina cok sevindim :)

Yas 45 yolun yarisina( yeni kaynaklar boyle diyor artik 35 degilmis yani ,guzel haber !)az kalmis ,sevdiklerinle cok mutlu gunler yasarsin insAllah...

Sevgiler

hayat dedi ki...

Tubacığım güzel kardeşim benim fotağrafta da çok şirin çıkmışsın.Arkadaşlarının sürprizi çok güzel olmuş.Böyle güzel arkadaşlıklar hepimize inşallah.Canım birbirimizi görmesekte bir gün blogları kapatsakta uzaklarda bir ablan bir dostun olduğunu asla unutma.
Sulu köfte sona kaldı ama sen yaptığına göre mutlaka güzel olmuştur:))))

Canım seni güzel yakalarından çok öpüyorum.Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuba,
Doğum günün kutlu olsun,nice mutlu ve sağlıklı yaşlara.
Ne mutlu sana ki seni böyle düşünen arkadaşların var.

kamiş dedi ki...

Mutlu yıllar Tuba, daha nice nice yıllar, umarım her şey gönlünce olur. Taa uzaklardan sıcak sevgiler :)

Tuba dedi ki...

LaMaaaaaaaa, ne ablasiiiiiiiii? Bak, Ohia demem duserim yola simdi:)))
Sen de amma kotumsermissin:)). Gecenlerde kitapcida bir kart buldum, simdilerin 50'si eskilerin 30'una denk geliyormus, eeee bu durumda ben de 20 oluyorum:)) sevgilerle,

Sagolasin Hayat'cigim, canim benim, ne guzel yazmissin. Dostlarimiz zaten, bizim bu dunyada sectigimiz ablalarimiz, kardeslerimiz degil mi? Insallah bir gun tanismak, karsilikli konusmak da kismet olur Hayat'cigim. Sevgilerimle,

Cok tesekkur ederim Muhterem. Sevgilerle,

Insallah Kamile, cok tesekkur ederim guzel dileklerine, sevgilerle,

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Tuba'cim,
Tekrar mutlu yillar, oncelikle saglik ve tum sevdiklerinle beraber.

Ayrica kofte icinde eline saglik. Inanirmisin bende yaptim ve de ben hep icine bulgur koyuyorum, cunku kizlar obur turlu yemiyorlar :))

Sevgiler ve iyi haftalar.

Unknown dedi ki...

Tuba'cim,
Canim nice yaslar dilerim.Esin ve evlatlarinla.Suprizleri bende cok ama cok severim.Hayata cok anlam katiyorlar bence.

Gelemedim sebebi biliyorsun pc'im idi.Duzelmedi ama ben simdilik bir sekilde idare ediyorum.

Operim canim.

Adsız dedi ki...

tubacığım ne güzel bir sürpriz yapmış arkadaşların sana.Yeni yaşın mutluluk getirsin canım

Unknown dedi ki...

Sevgili Tuba;

Yeni yaşını ben de kutlamak istiyorum. Kendine iyi bak ve sağlıklı, mutlu uzun seneler

Damak Tadı dedi ki...

Mutlu Yıllar Tuba'cığım!!
Umarım yeni yaşında tüm güzellikleri yakalama şansın daha fazla olur..Tekrar tüm sevdiklerinle nice nice yıllara diyorum..

Güzel bir hafta diliyorum..Sevgilerimle..Gül

Hesna dedi ki...

Tuba Merhaba
Mutlu, sağlıklı nice yaşlar diliyorum.
Zaman öyle çabuk geçiyorki benimde 40'lı yaşlara birkaç yılım kaldı.Lamanın dediği gibi yolun yarısına çok az kaldı.Ama yaş kaç olursa olsun insan hissettiği yaşta oluyor.
Nice yıllara tekrar...

Hesna

Adsız dedi ki...

Merhaba Tuğbacığım, Ne mutlu sana dostlarınla güzel bir doğum günü geçirmişsin...

İyi ki doğmuşsun, iyi ki bloglar alemine katılmışsın, iyi ki seni tanımışım... Daha nice nice mutlu senelere...

Sımsıcak kocaman sevgiler buradan teee oralara ...

Adsız dedi ki...

Merhabalar Tuba! n mutlu sana ne güzel bir süpriz yapmış dostların. İyiki doğdun. Mutlu yıllar geçirmeni diliyorum sevdiklerinle..

Adsız dedi ki...

merhaba tuba..nerdeyse aynı gün dogmuşuz..dolayısı ile aynı burçtanız..selamlar mutlu yıllar..

Bocuruk dedi ki...

Tuba'cığım,
Nice yaşlara sevdiklerin ve sevenlerinle gir inşallah canım:)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

yemek süper görünüyor,ellerinize kollarınıza sağlık...
selamlar...
www.denizesintisi.com

nilay dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili Tuba :)
dilerim yeni yaşın sana uğurlu gelir...yaşa başa hiiiç takılma ,takvimler insanların icadı değil mi arkadaşım...önemli olan mutlumusun hayatta...öyle değil mi :)öpüyorum

sevgilerimle

Tuba dedi ki...

Aybike'cigim, tesekkurler, ben de senin tarifini merakla bekliyorum. sevgilerle,

Gecmis olsun Gulenay. Biliyorum, insallah duzelir biran evvel. Bak benim de resimlerim uctu. Gel de uzulme simdi. Neyse, ne yapalim canimiz sagolsun. Surprizler gercekten cok iyi oluyor, hayatin tadi, ne guzel soyledin, sevgilerle,

Sagolasin Seda'cigim, guzel bir surpriz oldu.

Tesekkurler Prenses guzel dileklerin icin, sevgilerimle,

Sagolasin Gul, aslinda 40'imi 40 gun 40 gece kutlamak gibi bir niyetim yoktu:)) ama, surpriz bir yemek olunca, bloga koymadan edemedim, sevgilerle,

Hesna'cigim pek bir sey farketmiyor, yani kafa kagidimda yazmasa ben bile inamayacagim 40 olduguma:)) sevgilerle,

Caniiim, sagolasin Zerrin'cigim, sicak San diego'dan da simsicak sevgilerle,

Sagolasin Naile'cigim guzel dileklerin icin, sevgilerle,

Suheyla'cigim, bana gec bir surpriz yaptilar, ben yani Kova burcuyum aslinda:))

Tesekkurler Elvan'cigim, ne guzel oldu seni buralarda gormek, sevgilerimle,

Sagolasin Ebru'cugum, gorunen o ki bir tek sen begendin:)) sevgilerle,

Yani kafami duvarlara vurmayayim, depresyon ilaclarina da gerek yok, psikologa gitmeye de:)) Yok beeeee Nilay'cigim, takilan kim? Gulbin'in kartta yazdigi gibi "oohhhh sefamiz olsun". Canim, sagolasin hassiyetin, inceligin icin. sevgilerimle,

Tijen dedi ki...

Tuba'cığım,
Senin adına çok ama çok sevindim. Ne güzel olmuş!
Bir balık kadını için nasıl da duygulandıran bir şey değil mi bu? (Eh bilen bilir şekerim, balıklar balıkları tanır!)
Tijen