17 Ağustos 2008

400 tane kofte, 5 kilo pilav


Neredeyse, tum blog sahiplerinin hayali oldugu gibi, benim hayalimde, bir gun emekli oldugumda, yada su andaki isimi yapmak istemedigimde, yukaridaki gibi bir sahil kahvesi/lokantasi acmakti. Sicak bir yerde, deniz kenarinda bu isi yapacagim ki, is mi yapiyorum tatilde miyim belli olmayacak. Sabahin erken saatlerinde, kendimi soguk sulara attiktan sonra, lokantada kofteleri yogurmaya baslayacagim ve oglen saatlerine dogru da kofteler izgara olacak. Ne hayal ama:)

Bu hayalim, Turk piknigi icin hazirladigim 400 kofteden ve 5 kiloluk pirincten yaptigim pilavdan sonra sona erdi. Anladim ki, bu is bana gore degil. Bu isin tatil kismi daha guzelmis. Denize girip, soguk sularda yuzdukten sonra, gidip bir lokantada izgara kofteleri yemek hayali artik daha guzel gelmeye basladi bana. Bir baska degisle, yemek zevkini hobi olarak surdurmeye karar verdim:).

Kofteleri, cok sevdigim bir kofte tarifine gore yaptim. Cok da begenildi. Yanina da 5 kilo pirincten, bol tereyagli pirinc pilavi guzel oldu. Baklavalar ve borekler ise meshur Baklava King'dendi. Kisacasi nefis bir piknik oldu.

Bu kadar yorgunluktan sonra bir "Deniz Dunyasi" gezisini hak etmistik. Asagidaki resimlerin hepsi, San Diego'da mutlaka gorulmesi gereken yerlerden biri olan Deniz Dunyasi (Sea World)'ndan alinma.
Merve ve Tugce, deniz yildizini tutarken...
Sea World'un meshur balinasi (killer whale)
Bir Flamingo, gunesli San Diego'nun tadini cikarirken..
Herkese Guzel gunler ve Hayirli Kandiller Diliyorum.

7 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İnanamadım önce,
400 köfte,
5 kg pilav !!!!!
ama doğru ve hepsi gerçekmiş :))
harikasınız..

*bir daha şikayet etmiyeceğim 4 sb pirinçten yapınca :))))*

svglr NuNu

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Bana sadece Bravooooo demek kalıyor.400 köfte ve 5 kg pilav...
Ellerinize sağlık.

Bende emekli olunca hep bir pansiyon işletmeyi hayal ediyorum.

Mutfağında da sevdiğim yemekleri yapacaktım.Kekler,kurabiyeler de tabii... Gözümü de korkutmuyor değil... Belki denize girmek bile bu koşturmaca içinde hayal olur :))))

Sevgilerimi gönderiyorum.

NiNo dedi ki...

ayyyyyyyyyy o kadar kofte ve pilav vallahi bravoooooo

Hülya dedi ki...

Yanlış mı okudum dedim bir an ama doğru okumuşum.Bunca köfte-pilavdan sonra hayallerine veda etmene üzüldüm.Yardıma gelirdik.Sen yine de böyle güzel bir sahilde yer bulunca sakın kaçırma.İşler hallolur şekerim...

Damak Tadı dedi ki...

Sen hepsinin üstesinden gelirsin bitanem..Trabzon'lu olmak kolay değildir..))400 Köfteyi kaç kilo kıymadan yoğurdun??Bende et'e karşı bilmediğim bir şeyler başladı..Sanırım ben o kadarını yapamazdım..Akçaabat köftesinden hazırlasaydın bir kısmınıda..Annem misafirlere yapınca çok beğeniyorlar..))

Kızların elindeki deniz yıldızı ne kadar güzel görünüyor..))Bayıldım paylaştığın fotoğraflara canım..))

Emekli olunca inşallah bu isteğini gerçekleştirirsin canım..)

Öpüyorum sevgiyle sizler..

NESRIN dedi ki...

Tubacigim bende yarin en az 400 kofte yapmam lazim bana kac pound kiymadan yaptigini yazabilirmisin?Cok tesekkur ederim simdiden.
Kolay gelsin canim

Adsız dedi ki...

5 kg prinçten pilav nasıl yapılır tarif alabilir miyim lütfen çok acil...