25 Şubat 2009

Yemekteyiz Yarismasi ve Kekler (Kuru uzumlu kek, cikolatali kek)

Oncelikle gecen hafta Yemekteyiz Yarismasinda yarisan Ceren, Tarkan, Zeynep, Derya, Erkin takimini hem bilgilerinden hem de bu yarismada elestirilerin kaliteli de yapilabilecegini tum dunyaya gosterdikleri icin tebrik ediyorum. Zira bu yarisma programini seyrettigimde, cogunlukla ancak bes dakika seyredebiliyor ve yapilan cirkin elestiriler, yanlis bilgiler karsisinda sinirlerim gerilmis bir halde kanali degistiriyordum. O yuzden gecen haftanin yarismacilarini, yemek konusundaki genis bilgilerinin yaninda, hakli ve kaliteli elestirilerinden dolayi cok tebrik ediyorum. Milyonlarca kisinin karsisinda amac birinci olmaktan ziyade, insanlarin kendilerini degil, bilgilerini, nezaketlerini on plana cikarabilmeleri olmali...Inanin seyreden insanlar taaaa Amerika'dan bile sizi taktir ediyor veya ikkkkk diyor.

Yayinlamayi unuttugum bazi kek tarifleri bunlar. Aslinda bilinen klasik kek tarifimin modifikasyonlari. Cikolatali tarifi daha onceden yayinlamistim. Tek farki uzerini bu sefer pudra sekeri ile suslemis olmam. Bir cay suzgecine pudra sekerini koyup, kekin uzerine serpiyoruz.

Kuru uzumlu kek tarifini daha once kus uzumlu muffin olarak yayinlamistim. Limon kabugu rendesini yine ekledim. Bence uzumlu keke cok yakisiyor. Tarifi tatlilar kismindan bulabilirsiniz.
Afiyet olsun..


9 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Kekler çok nefis görünüyorlar..Şekilleri ise ayrı bir şık..Ellerine sağlık Tuba'm..))


Kocaman öpüyorum sizleri tatlım..


Sevgilerle

Unknown dedi ki...

Tubacım merhaba kekler enfes elleri
ne sağlık sımsıcak sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tubacim saná katiliyorum.Yemekteyiz programini bir iki defa dasece bir kac dakika seyredebildim.Insan ekranin karsininda adeta geriliyor.Güya programin adi "yemekteyiz" hadi ordan canim! ne yemegi?? 5 kisi bir araya gelmis sofrada karsisindakini nasil kücük düsürür, nasil asagilar ,yapilan emegi nasil saygisizca elestirir diye adeta birbiri ile yarisiyorlar.Birde tüm bunlar"misafir bas tacidir"denilebilen bir toplumda yasaniyor olmasi beni cok üzdü....
halbuki bu program Almanyada da var.Biz hemen hemen her aksam izlemeye gayret gösteririz.Yemekler hazirlanir,sofrada her türden insanin bir araya geldigi ortamda hos sohbet esliginde yemek yenir ve bir odada sadece kamera karsisinda elestiri varsa söylenir ve puan ona göre verilir.Öyle sofrada herkesin önünde, bu böyle yapilmaz !yanlis yapmissin!ben bu yemegi sevmiyorum o yüzdende yemeyecegim gibi kaprisler cok bilmislikler yok...ev sahibi belkide bu yemegi böyle yapiyor.
(gecenlerde zapting yaparken bir beyin köftenin yanina sogan gitmez demesi cok acayibime gitmisti)Beyefendi herhalde ekmek arasi köfteye baska seyler koyuyor.

Ve Tugbacim her aksam bir sey daha ögrenmenin rahatligi ile televizyonu kapatiriz.Iste program böyle olmali degil mi???
Ama saniyorumki bizim toplumumuz böyle istiyor...Son aylarda bir kac kez Türkiyeye ve farkli sehirlere gittim.Ve bu programin kücümsenmeyecek kadar ciddi bir izleyecisi oldugunu maalasef kabullenmek zorunda kaldim.Berlinden sevgilerimle

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Tubacığım nefis olmuş keklerin canım,her ikisini de çok severim.ne güzel kabarmışlar,nefis görünüyorlar.ellerine sağlık canım.çok öpüyorum.sevgilerimle...

durutarifler dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyorlar.Ellerine sağlık.Ben de beklerim.Sevgiler...

Beyhan dedi ki...

Çikolatalı olanın görüntüsüne bayıldım.Ellerini sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tubacığım :
ben üzümlüden alabilirmiyim ?
ba-yıl-dım !!

*
serapcığımm ağzına sağlık canım..
her sözüne içtenlikte katılıyorum :) *

angel dedi ki...

merhabalar,bende yemekteyız programını ızlıyorum.izlerken bızm ınsanlarımız ne hale gelmış,"bız mısafırlıkte onumuze ne konsa afıyetle yıyenlerdenız." bırde begenmeyıp tabaklarını sonuna kadar yemelerı yok mu! pes dogrusu bişey demıyorum bızım mılletımıze...
keknın harıka olmuş ellerıne sağlık...