11 Ocak 2010

KAHVALTI MENULERI..ALMAN PASTASI

Gunun en sevdigim ogunu, kahvalti...Bir suredir cumalari isyerinden mecburi tatile cikarildigimiz icin, ben de bu Cumalarin tadini cikarmaya bakiyorum. Arkadaslarimla, uzun uzun yuruyusler yapiyoruz. En az 5 mil...Bazi cumalar ise bu 5 miller sirasinda kaybettigimiz kilolari tekrar geri almak icin ugrasmakla geciyor:).
O sebeple arada bir boyle kahvaltilar duzenledigimiz de oluyor...
Gecen gunlerde ki kahvalti sofralarindan bazi ornekleri bugun sunayim istedim..
Alman Pastasi...muhtesem guzel oldu. Ilk yapildigi anda tadi cok daha guzel. Afiyet Olsun...

Milfoy hamuru ile peynirli borekler..Tarifi hamur isleri kisminda.
Cemenli ekmekler..Cemenin (Muhammara) tarifini zeytinyaglilarda bulabilirsiniz.
Kiymali Borek..Tarifi hamur isleri kisminda
Kek..Tarifi Tatlilar kisminda..
Veee Turkiye'den gelen surulebilir tahin, fistik ezmesi, findik ezmesi (burada yok ya:))).
Tekrar Mutlu Yillar..










18 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

güzel arkadaşım hayat kısa !!!
sen yürümene bak :)
gelincede en kralından sofrana
otur :))))
sonra sıccccaık çayın ehli keyif masan ve arkadaşların ailenle hayata devammmmm :)))))
HARİKASINIZ.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Tuba'cığım ellerine sağlık.herşey nefis görünüyor.keyfin daim olsun canım.sevgilerimle....

rumma dedi ki...

Bu kahvaltıdan 1000 kalori almadan kalkılmaz sanırım..:)

harika mamalar ellerinize sağlık sevgiler

Tuğba Agaci dedi ki...

Bir ara biz de mecburi izine çıkıyorduk Cuma günleri..Sonra eskiye dönünce çok zor gelmişti, bu yüzden şu günlerin kesinlikle tadını çıkarmaya devam..Alman pastası tarifini merakla bekliyorum sevgili adaşım (:

Eya dedi ki...

Evet Tubacigim...Nunum hakli...cok iyi yapiyprsunuz,saglikli olalim da böyle keyifler yapabilelim, alman pastasinin tarifini bekliyoruz, sevgiler

zehra

Unknown dedi ki...

Tubacım menü ve masa harika elleri
ne sağlık.Ahhh ne mutlu sana keşke
bende yürüyebilsem çok öpüyorum...

akçahan dedi ki...

Çok becerikli bir insansınız Tuba Hanım. Huzurunuz daim olsun, sevgilerimle...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Benim de en sevdiğim öğün kahvaltıdır Tubacığım. Hele böyle sevdiğim dostlar ve arkadaşlar da olunca masamda değmeyin keyfime oluyor.
Şimdi bu masada ve sizlerle olmayı ne kadar isterdim.Yürümenin verdiği rahatlıkla da keyfini çıkara çıkara yerdim herhalde.
Ellerine sağlık, herşey çok mükemmel görünüyor. Şu muhteşem alman pastacıklarının tarifini de heyecanla bekliyoruz.
Sevgilerimle,

angel dedi ki...

sevgili arkadasim
blogumda seni bekleyen odulun var...sevgilerle

gülcan dedi ki...

Ellerinize saglik

durutarifler dedi ki...

Sofralarınız bol , sohbetiniz şenlikli olsun.
Bol kahkalı , uzun uzun yürüyüşlü günler dilerim.

Lezzet Treni dedi ki...

ETKINLIGIMIZE BUYURUN;
GÖNDEREN;www.lezzettreni.blogspot.com
52.PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGININ EV SAHIBIYIM.
SEVGILI ARKADASLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com


tarafından hazırlanmış olan
52.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://lezzettreni.blogspot.com

YANI BEN YAPACAGIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,VE TARIFINIZE"PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA" bASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RICA EDIYORUM.SENI VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESI ETKINLIGIMIZE DAVET EDIYORUM.
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKKÜR EDIYORUM.ETKINLIGIMIZE YEMEK GÖNDERILMEMESINI RICA EDIYORUM.lÜTFEN CAYIN YANINA VERILECEK TARIFLER OLMASINA DIKKAT EDELIM.
ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN

http://gelibolu17.blogspot.com

ARKADASIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...


SEVGİLER

seyabb dedi ki...

herşey nefis olmuş

lezzet sefasi dedi ki...

Tugba'cim sen nerede sin canim.Arada bande gelsem kahvaltiya:) hersey nefis gorunuyor.Ellerine saglik
Sevgiler,
Sefa

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ama ama össsledik...
koktu bu masadakiler
hadi ama artık topla bu masayı :))

Peritozu dedi ki...

Himmmm himmm
Bunlar tek kelimeyle enfes gorunuyor.
Birden karnim acikti .

Mutfak Havlusu dedi ki...

Kahvaltı harika bir öğün yahu:)
ne güzle çıkıyor böyle nefis tatlar görücüye oh:)

Gulten dedi ki...

oyle guzel yapmissiniz ki insanın istahı kabarıyor ellerinize saglık...istah acıcı tarifleriniz bekliyoruz