25 Haziran 2010

YAGSIZ SUTSUZ VE HATTA NEREDEYSE UNSUZ KEK

Hafta sonuna girerken, hem yagsiz-sutsuz ve hatta neredeyse unsuz bu kekin tarifini sizlerle paylasmak istedim, hem de San Diego'dan cektigim bazi fotograflari. Kekin tarifi bir Amerikan dergisinden. Ben yalnizca icine kafama gore biraz daha malzeme kattim. Ortaya nefis bir kek cikti. Yalniz tarifi dikdortgen bir borcam tepside yapmanizi oneriyorum, cunku 2. kez kek kalibimda yapmaya kalktigimda kek kaliba yapisti cunku:((.
Tarife tatlilar kismindan ulasabilirsiniz.
Baris dolu bir hafta sonu diliyorum.




2 yorum:

Ali Alptekin dedi ki...

Merhabalar Hanımefendi;

Bendeniz Ali Alptekin. Web tasarım, Programlama ve geliştirme uzmanıyım. Blogunuz bedava bir site olmasına karşın Google'de yeri çok iyi olabilir. Elimde bulunan sitelerimin linklerini sizin blogunuza koyarak sitenizin Google arama motorunda daha iyi yerlere gelmesini sağlamak ve sitenizden size gelir elde ettirmek amacındayım.

Bu işlem için sizin yapacağını hiçbirşey yok. Sadece site temanızın altına bir kaç adet site linki ekkeyeceğiz ve o siteden size ziyaretçi gelmesini sağlayacağız. Böylelikle Google arama motoru botları sitenize abone olacak ve konu index süreniz kısalacak. Sizlerde Google nimetlerinden faydalanmaya başlayacaksınız. Şayet dilerseniz sitenize Google Adsense reklamları eklenebilmektedir.

Eğer teklifim ile ilgilenirseniz ilk aydan sonra backlinklerimizden gelir elde etme şansına da sahip olacaksınız. Ücretsiz online seminer şansınıda yakalayacaksınız. Ne kadar erken cevap verirseniz o kadar iyi olacaktır.

Eğer canlı msn görüşmesi yapmak isterseniz makale_yurdu@hotmail.com Adresini ekleyerek görüşme sağlayabilirsiniz benimle. Saygılarımla

SEOGUNDEM İnternet Hizmetleri Uzmanı
ALİ ALPTEKİN

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

yağsız ve sütsüz... enteresan. en kısa zamanda denemek istiyorum bakalım

ellerine sağlık canım