15 Haziran 2010

ISKEMBE CORBASI ve ZEYTINLI EKMEK


Tabii "yaz gununde kim iskembe corbasi yer" dediginizi duyar gibi oluyorum. Dogru, haklisiniz. Kimse yemez herhalde!..zaten bu tarif de benim kocam tarafindan uzunca bir sure once yapilmis ve bilgisayarda "bas beni, bas beni" diyen fotograflardan biri. Olurda, birilerinin yolu buralara duser, yana yakila iskembe corbasi tarifi ararsa, haaahhh iste o zaman ben de vatana millete faydali olmanin mutlulugu icinde olacagim:))
Saka bir yana, tarifi aksama ekleyecegim.
Tarif corbalar kisminda.
Zeytinli ekmek tarifini ise hamur isleri kisminda bulabilirsiniz.
Guzel bir hafta diliyorum.

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Oralarda iyi işkembe buldunuz..İyi ki bu çorba bas beni diye sızlanmış,yoksa zavallım bir köşelerde kaynayıp gidecekti..)Eşinin ellerine sağlık canım benim..Ekmekciğin de harika görünüyor yine,ellerine sağlık..Afiyet olsun hepinize..Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum buradan oralara..)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bayılırım,işkembe çorbasına, gerçi artık havalar çok sıcak ama; ben yinede içerim.Ellerine sağlık,sevgilerrrrrr.....

Tijen dedi ki...

İşkembe çorbası içemem ama zeytinli ekmeğe hayır diyemem ki Tuba'cığım...

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm bayılırım iyiki yayınladın ellerine sağlık ekmek ve çorba nefis görünüyor