21 Aralık 2009

HINDILI AKSAM YEMEGI DAVET MENUSU


Havada Noel kokusu var, yeni Yil kokusu var. Tum ekonomik krize ragmen, Amerika yine isil isil. Boyle zamanlarda insanlar cocuklarina ekonomik krizi hissettirmemek icin daha bir hassas oluyorlar ve sanki hic bir sey olmamiscasina evlerini isiklandiriyorlar, susluyorlar. Umutlarini yitirmiyorlar, cunku inanclilar. Inanc insani ayakta tutan en kuvvetli duygu. Gecen gunlerden birinde, evimize cok yakin olan bu cilgin suslenmis (Christmas Cart Lane) sokaklardan birini gezdik. Evlerin onunde durup resimlerini cektik. Yilbasina yakin bu resimleri bloga eklemeyi planliyorum.

Gecen haftalardan birinde, dostlar ile toplastik yine bizim masanin etrafinda. Bu aylarda kirmizi masa ortumu kullanmayi cok sevdigimden, ortu yine kirmizi idi. Pecetelerde ayni olunca, yemek masasi tablosu ister istemez ayni oldu:). Corba olarak kremali badem corbasi yapmistim. Fakat corba bittiginden yeni bir resim koyamadim. Merak edenler tarifini corbalar kismindan bulabilirler.

Menum su sekilde idi:
Firinda Hindi, Portakalli Pilav, Sehriyeli salata, Borulce salatasi, Mayonezli marul salatasi, Portakalli Zeytinyagli Kereviz, Gavurdagi salatasi.

Tatlilar: Sevgili Ayla'nin meshur tel kadayifi ve benim yaptigim ve cok cok cok sevdigim cikolatali biskuvili pasta.

Tum tariflere, mavi kelimelerin uzerini tiklayarak ulasabilirsiniz.

9 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben senin o maviş tabaklarını sever sever bayılırımmmm :)
kırmızı örtünüde :))
mamalarınıda,
en çok sana da :)

*
Tubacığım çok severim yurt dışındaki O ışıltıları.
Çok da sevinerek bekliyeceğim resimleri
teşekkürler canım.

Unknown dedi ki...

Tuba'cım harika bir masa ve enfes lezzetler ellerine sağlık sevgiler.

Kübra dedi ki...

Arkadaşım ellerine sağlık, herşey çok güzel görünüyor...
Sevgiler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

ellerinize sağlık hepsi de harika görünüyorlar

Sevil Şahin dedi ki...

tubacım canım bu nasıl guzel bir sofra balım ellerine saglık mamalada süper afiyet bal şeker olsun tatlım

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Tuba'cığım,
Adeta yılbaşı menüsü gibi.Burdan kopya çekip yılbaşında yapacağım ben de. Belki şehriye salatası yerine şöyle kestaneli bir pilav daha iyi olur ne dersin?
Herşey çok leziz görünüyor, üstelik de etiyle, sebzesiyle, proteiniyle çok çok dengeli bir sofra.
Ellerine sağlık ve şimdiden mutlu seneler dilerim.
Sevgilerimle,

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Tuba'cigim
Harika olmus hersey, cok ozenli, nefis...

Saglikli, mutlu, huzurlu guzel bir sene diliyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Yeni yılla gelen tüm yeni
umutların, yeni başlangıçlarn, dostların, bütün yeni
günlerini aydınlatması ve sizlerle daha güzel an'lar
paylaşması dileği ile..Herşey gönlünce olsun Tuba'cığım...İyi ki seni tanımışım canım..MUTLU YILLAR!


Sevgilerle..

akçahan dedi ki...

Öncelikle iyi bir yıl diliyorum. Hepsi çok hoş ama, ben en çok portakallı pilavı yapsam nasıl bir tat olur onu merak ediyorum. Sevgiyle kalın.