18 Ocak 2007

Yalanci Su Boregi, Kisir ve Kremali Pasta



Gecen hafta sonu genc meslektaslarimiz bize caya geldiler. Ikisi de birbirinden zeki ve bir o kadar da sade bir cift. Onlarin basarilariyla gurur duyuyoruz.

Onlara annemden, gecenlerde telefonla ogrendigim ve su siralar Istanbul gunlerinde(!) herkesin sikca yaptigi yalanci su boregini yaptim. Annem, "gercek su boreginden bile guzel oluyor" demisti. Ben abarttigini dusunmustum ama dogruymus, gercekten nefis bir borek oldu.

Yanina kremali pasta ve kisir yaptim. Pastayi ve tum susleri Mervisin onune koyup "al istedigin gibi susle diyerek" onu pastayla basbasa biraktim ve ben de Sila'yi seyrettim. Neredeyse film bitene dek, pastayi susledi. Eee sonuc bence hic de fena olmamis, siz ne dersiniz?

Tariflere, uzerlerine tiklayarak ulasabilirsiniz.

Tum ziyaretcilerime, sevdikleriyle beraber, bolca pozitif enerji depolayacaklari bir hafta sonu diliyorum.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili tuba,kuymak tarifine bakmak için geldim,süper bir sofra ile karşılaştım,börek,pasta ve kısır çok güzel..ellerine sağlık..san diego-istanbul arası değişen pek bir şey olmadığını görmek te güzel..aynı börek /aynı dizi...dünya global bir köy haline geldi..selamlar..

kuzine dedi ki...

Minik ellerine sağlık ne güzel süslemiş, rengarenk, şahane olmuş.

Unknown dedi ki...

Selam Tuba...

Bak ben gene geldim ;-)

Her şeyin yalancısı var değil mi. Yalancı dolma, yalancı tavuk göğsü...

ama ben bu yalancı su böreğini tuttum galba...

Sevgiler

hayat dedi ki...

Hamarat Tuba, maşallah neler yaptın böyle. Hangisine bakacağımı şaşırdım, hepside birbirinden güzel görünüyor. Ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

Tuba'cim simdi geldim sana ve yaanci su boregini gordum.Resmi harika simdi nasil yptin diye bakicam...Umarim banada yamak nasi olur.Operim yanaklarindan.

Hülya dedi ki...

Demek bir Sıladaş daha var blog dünyasında;)Postlarımın birinin konusudur Sıla.Ama yalancı du böreğini Sıla bile gölgeleyemez.)Ellerine sağlık.Hepsi çok güzel görünüyor:)))

Tuba dedi ki...

Merhaba Suheyla, hosgeldin. Aslinda daha ilginci ne biliyor musun? Su bizim gozlemelerimizin aynisi Meksikalilarda da var. Peynirli gozlemeye onlar Quesadilla diyorlar. Bir ulke dunyanin bir ucunda, digeri obur ucunda ama yuzyillardir benzer seyleri yiyorlar. Sevgilerle,

Kuzine'cigim, daha bugun sabah ise giderken, "kuzine niye bana yazmiyor" diyordum. Sesini duyduguma pardon yazini gordugume sevindim. Sevgilerle,

Mahzun prenses hosgeldin. Umarim yaparsin ve de seversin. Sevgilerle,

Merhaba Hayat'cigim, yap yap birikiyor. Yayinla, yayinla bitmiyor, ne yapayim ben de artik ucer beser yazmaya basladim. Umarim sikici olmuyorumdur. Sevgilerle,

Hosgeldin Gulenay'cigim, umarim yaparsin ve seversin, ben tavsiye ediyorum valla. Sevgilerle canim,

Hulya'cigim hosgeldin. Valla ozlemistim seni. Hayali, mayaliyiz filan ama insan alisiyor valla. Ayy ben tam bir Sila hastasiyim. Aksami dort gozle bekliyorum.Sevgilerle,

Suna'cigim, phillo dough burada satilan yufkaya denilen isim. Bizim bildigimiz yufkalardan biraz daha ince. Ama sen tabii normal yufkada kullanabilirsin Turkiye'de kiler gibi. Sevgilerle,

SEDA dedi ki...

Bu menü tam bana göre :) Ellerine sağlık,hepsi çok güzel görünüyor.Pastanın üzerindeki bu rengarenk süslere bayılıyorum yurtdışına giden bir arkadaşa söyledim umarım bulur da artık ben de pastalarıma bu süslerden kullanabilirim :)

seda
tarifname.blogspot.com