20 Eylül 2012

PEYNIRLI KIS (ESRA ERGUN'UN TARIFI)


Gecen haftaki hanimlar gunune, Esra arkadasimizin yapip, getirdigi nefis bir kis. Kendi kelimeleri ile tarifi:

ESRA/NIN PEYNIRLI KIS TARIFI
125gr erimis yag,
10 kasik un,
1 yumurta,
2 kasik yogurt,
200gr beyaz peynir,
1 paket kabartma tozu, 1 fiske tuz, 1 demet maydanoz

Hepsini karistir ve geceden buzdolabina koy. Pisirmeden once ustune 1 bardak sut ve 1 yumurta karisimini cirparak gezdir. Pismesine yakin ustu kizarmaya baslayinca firindan cikart ve uzerine rendelenmis kasar peyniri koy ve yeniden firina ver. Kasarlar eriyince hazirdir.
Afiyet Osun!
ESRA

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tubaaa, seni kaybettim. Facebookdan mail attim, bulunamadin. Sonra bakindim ettim, boyle bir blogun oldugu hatirima geldi, googledan buldum :) Ciktin mi facebookdan. Kaybolma lutfen :)
Sevgiler
Banu

Tuba dedi ki...

Banu'cugum, canim, araniliyor olmak cok guzel. Bir sureligine fb'yi kapadim, biraz kafami dinliyorum:)). Olmazsa bana email gonder:)). Kendine iyi bak canim, cok sevgiler.

murat dedi ki...

elinize sağlık leziz gözüküyor.