31 Mayıs 2010

YE: 55 BAHAR SENLIGI





Merhaba!

Bilmem hala birileri blogumu takip ediyor mu? Ediyorsa ne mutlu bana.Anavatanindan binlerce kilometre otede, bloguna ancak arada bir ugramaya firsat bulabilen, bu yorgun bayana ne mutlu. Selam olsun o vefali dostlara..Dunyanin her bir tarafina suruklenen ve yasam mucadelesi veren gurbetci kardeslerime de selam olsun buradan..

Insanin simsiki ayakta kalabilmesi, kendisi icin, sevdikleri icin verdigi mucadelelerin en buyugu. Galiba o mucadeleye katlanma gucunu bize veren de sevdiklerimize duydugumuz o buyuk sevgi...

Bu kek, hayatimin mucadele dolu bir doneminin hatirasi...Bana hem aci anilari, hem yeniden dogusu, hem sevgiyi, kaygiyi, hem umudu, kisaca hayata ait, insana ait pek cok duygulari hatirlatiyor...

Uzun bir kis doneminden sonra baharin mucdecisi oldu bu kek benim icin. O yuzden, Ozlem'in duzenledigi Bahar Senligi Etkinligine 4 yil once yaptigim, fakat hic bir etkinlige katilmamis bu kek ile katilmak istedim. Merve Pastasi

Daha onceki yaziya buradan, tarife ise tatlilar kismindan ulasabilirsiniz.


 Kizkardesime...Zor gunlerimin  hayat gunesi kizkardesime...

5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Ben takip edip, merakla yeni gelecek postlarını bekliyorum tatlım..Pastan çok hoş olmuş canım,ellerine sağlık.. İyi,kötü anılar hep hayatımızda canım..)Allah güzelliklerden ayırmasın bizleri..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tugbacim ben seni takip ediyorum canim....Hemde uzun bir zamandir...Gerci ara sira arayi aciyorsun ama yinede muhakkak sana ugrarim.Haaa belki cok yorum yazmiyorum ama takibimdesin...
Güzel mutlu huzurlu günler dilegi ile Berlinden sevgiler

Eya dedi ki...

Tugbaciiigim...tabiiki takipteyim...bakma,tembellik yapip yorum yazamasamda sürekli sana ugruyorum. Yasadigimiz tüm acilar ve sevincler bizlerin olgunlasma asamasinda birer tecrübe.Hele Gurbette bu tecrübeleri yasamak bir baska zor oluyor...umarim sende yasadigin tecrübeyi kolaylikla atlatmissindir ve bu rengaren civil civil pasta gibi bizlerle paylasimlarina devam edersin...sevgilerimle

zehra

Adsız dedi ki...

Tuba hanım merhaba,
Gelip pencerenizden içeriye bakanlardanım :) Verdiğiniz güzel tariflerin, benim tarafımdan da uygulandığını bilmenizi istedim. Güzel bahar günlerinde huzurlu, mutlu ve sağlıklı günler dilerim.
İzmir'den uzak diyarlara selam ve sevgilerimle.
Elif E.

Adsız dedi ki...

Merhaba Tugba hanım,
Geçen yıl San Diego daki ögrencilik serüvenim sırasında tanıştıgım blogunuzu hala büyük bir keyifle takip ediyorum. :)
Harika tarifleriniz ve güzel yazılarınızı paylaştıgınız için teşekkürler...
Sevgiler
Türkan