14 Mart 2009

Sacramento'dan manzaralar ve Cordon Bleu Chicken

Sacramento havaalani
Eski Sacramento Arnold'in isyerinin bahcesi ve atli polis
Arnold'in isyeri
Chicken Gordon Bleu

Pazartesi gununden beri bir konferans icin Sacramento'daydim. Baska bir yere gitmenin, aileden ayri kalmanin en guzel yani, eve donus kismi oluyor. Firsat buldugum zamanlar bol bol yuruyus yapip, resim cektim. Sacramento, Ankara'ya cok benzeyen bir sehir. California'nin baskenti Sacramento, tipki Ankara gibi bir memur sehri. Otobus duraklarinda, tren istasyonlarinda, takim elbise icinde vasita bekleyen insanlari goruyorsunuz. Colun ortasinda duzenli, temiz, agaclandirilmis bir sehir. Ben yine de 4 gunu zor tamamladim ve kendimi San Diego'ya gelir gelmez, okyanusun kenarina attim. Ne diyeyim Allah herkese kalbine gore versin.

Sabah, oglen, aksam yedigim yemeklerin icinde en cok begendigim veya yemekteyiz programinda yarisanlarin deyimiyle:) damak tadima en cok uyan yemek "Cordon Bleu Chicken" idi. Bu yemegin ingilizce tarifine buradan ulasabilirsiniz.


Hiç yorum yok: