7 Aralık 2008

MUTLU BAYRAMLAR VE BADEM CORBASI


Bayram tatlisi yayinlamak yerine, Osmanlidan gunumuze kalan guzel bir corba tarifi vermek istedim. Umarim bayramda siz ve sevdikleriniz icin guzel bir corba alternatifi olusturur. Eger Amerika'da yasiyorsaniz ve Turkiye'deki baklavacilarin tadini aratmayacak bir baklava ariyorsaniz size Baklava King'i cok rahatlikla oneririm. Kendileri ev yapimi baklava, kadayif, revani ve lor tatlilarini Amerika'nin her tarafina gondermekteler. Hele fistikli baklavalarinin tadini ise hic bir yerde bulmak mumkun degil.

Bu sene kurban bagisimizi nereye yapalim diye dusunuyorsaniz, sizlere guzel bir alternatif de Mehmetcik Vakfi. Ulkemizde bu kadar yetim kalmis sehit evladi, esi, anasi, babasi varken, belki dusunmek isteyeceginiz bir alternatif olabilir.

Gelelim mis gibi badem kokulu, sutlu Badem Corbasina. Tabii ki tarifi corbalar kisminda.

Herkese Badem tadinda Badem degerinde nice guzel Bayramlar diliyorum. Gurbette yasayan ve benimle ayni hisleri paylasan tum gurbetcilerimize, en kisa zamanda vatanda sevdikleriyle beraber, bayram coskusunu doya doya yasayarak, gecirecekleri nice guzel bayramlar diliyorum.

16 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Tuba'cım iyi bayramlar diliyorum. Sevgiler..

ozlemhan dedi ki...

Bayramınız mübarek olsun daha nice güzel bayramlar diliyorum.

hatice dedi ki...

Tuba'cığım güzel ve mutlu bir bayram dileğimle daha nice bayramlara...sevgiler...

Tijen dedi ki...

Tuba'cığım,
Oralara yolum düşse daha neler yiyeceğim ama...

HULYA dedi ki...

Tuba'cığım,
Sevdiklerin ve seni sevenlerle birlikte geçireceğin mutlu bir bayram diliyorum.İnşallah herşey gönlünce olur bu Bayram ve her günün bayram sevincinde geçer.Sevgiler:-))

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle...
Sevgiler :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık tubacığım.
göreceğin bayramlar çok,
güzellikleri gözlerinde olsun hep.
sevgiler canım.
NuNu

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık tuba cım harika çorba tarifine teşekkürler.Yalnız ben birşey soracağım,tariflerinde ki (kap) istediğimiz herhangi bir kap ölçüsü anlamımı yoksa özel bir ölçümü.
Sevdiklerinle birlikte nice mutlu bayramlara canım.
Sevgiler..

Yaren dedi ki...

Tubacim senin ve ailenin kurban bayramini yürekten kutlar daha nice güzel bayramlari tüm sevdiklerinle gecirmeni dilerim canim.Sevgiyle kal.

pervin dedi ki...

Sevgili tuğba sizin de bayramınız mubarek olsun çorbanız enfes ellerinize sağlık sevgi dolu günler...

Seo dedi ki...

Hayırlı Bayramlar...



Kitap Özetleri {Kitabın konusu, kitabın özeti, ana fikir, kişiler ve olaylar, yazar hakkındaki bilgi ve eserleri}

Mutfak Havlusu dedi ki...

tuba'cığım vayramını tebrik ederim nice güzel bayramları karşılayabilmek dileğiyle.

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim iyi bayramlar tesekkurler cok dogru soyluyorsun saglik olsun uzakta olsun evlatlarimiz ama birde annelere sor cook zor sende bilirsin.Ben herseye ragmen kalin gelmeyin diyorum cok opuyorum sevgiler
Corbayi unuttum nefis gorunuyor hazirladigin diger tarifler gibi ellerine saglik

yaban mersini dedi ki...

sevgili tuba..bayramda yayınladığn çorba tarifini çok beğendim..ee herkes tatlı tarifi yayınlıyorken çorba iyi bir alternatif doğrusu..sana sevdiklerinle birlikte mutlu v ehuzurlu bir bayram diliyorum slmlar

Hülya dedi ki...

Canım Tuba,geçmiş bayramını yürekten kutluyorum.

Sayfanda mavilere beyaz noktacıklar kondurmuşsun.Çok beğendim.Sevgiyle canım...

durutarifler dedi ki...

Bloguna bahar gelmiş. Ne güzel olmuş böyle içim açıldı. İyi günlerde kullan.
Geçmiş bayramın kutlu olsun. Sağlıklı ve mutlu nice bayramlara inşallah