24 Kasım 2007

Kaynana Catlatan Tarifler: Dondurma Kulahinda Dogum Gunu Keki

Bu ayin diger etkinligini sevgili Lale duzenliyor. Kendisine buyuk basarilar diliyorum. Konuyu ben cok sevdim, hele surahi nineye ise bayildim. Etkinlige kucuk kizimin okulda kutladigimiz dogum gunu icin hazirladigim, dondurma kulahinda dogum gunu pastasi tarifi ile katiliyorum.
Cocuklarin dogum gunlerinde, dogum gunu keki servisi yapmak hep gozumde buyumustur. Hele bir de Amerika'da okullarda dogum gunu kutlamasinin cok yogun yapildigini goz onune alirsak, tabak, kasik, catal, vs tasimak yerine, dondurma kulahinda dogum gunu keki cok guzel bir alternatif bence. Tek derdi, bu kulahtaki keklerin tasinimi. Ayrintilari tatli, pasta, kek kisminda bulabilirsiniz.

Afiyet olsun..
*****************************************************************

Kevgir Aralık

Yemek bloglari bir ascisini kaybetti. Hepimizin basi sag olsun. Allah taksiratini affetsin, yakinlarina sabirlar versin. Her ne kadar ates dustugu yeri yaksada sevgili Esra'nin zamansiz aramizdan ayrilisi hepimizi derinden etkiledi.

Onumuzdeki ayin Kevgir dergisi Esra icin hazirlanmakta. Tum ayrintilari sevgili Selen'in blogunda bulabilirsiniz. Eger siz de sevgili Esra icin bir seyler yapmak isterseniz, lutfen Selen'in sayfasini ziyaret ediniz.

Allah rahmetini esirgemesin uzerinden..

22 yorum:

fusun dedi ki...

cıvıl cıvıl bir doğumgünü keki.. o kadar hoş görünüyor ki bence bu kayananayı çatlatmaz sadece gülümsetir...bu arada iznin olursa seni linklerime ekliyorum..

nes-kafe dedi ki...

çok orjinal olmuş ellerine sağlık.

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Tuba,

Ne kadar yaratıcı ve şık. Sanırım benim gibi büyüklerede uygun.
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Yaren dedi ki...

Ben bayildim bu tarife,ne kadar güzel.Hem kücük cocuklari kandirmak icinde güzel bir alternatif.dondurma yiyipte bogazlarini üstmelerinden korkan anneler cok sevcekler bu tarifi bence:) Ellerine saglik ve kücügünde dogum günü kutlu olsuuun.

Adsız dedi ki...

Bayıldım Tubacım bunlara ya ellerine sağlık canım

hatice dedi ki...

Tuba'cığım çok güzel ve çok özel bir tarif, ne kadarda şekerler..ellerine sağlık..iyi haftalar...

Selen dedi ki...

Kevgir Aralık sayısı sevgili Esra için hazırlanıyor. Ayrıntılar burada. Lütfen tıklayın.

Unknown dedi ki...

Tuba'cim naber?

Iiki etkinliginde superdi senin.Ozellikle pestillere bayildim ben.Masallah bacim sende pek maharetlisin:)benim yasima genc demissindeee sankim sen cok yaslisin anacim:))olsa olsa bir kac yas vardir aramizda:)))hem iki ay sonrasi 30 um yawww ne diyeyim ben.

Özlem dedi ki...

Tuba' cığım bayıldım ben bunlara. Hem çok şık, hem de çok pratik . Müsade edersen en kısa sürede yapacağım. Ellerine sağlık, sevgiler.

yemek dedi ki...

Sevgili Tuba, harika bir fikir. Hem büyükler hem küçükler için zevkle yenecek bir tarif.
Ellerine sağlık.
Sevgiler canım..

MİNELİ dedi ki...

Doğum günü keklerine bayıldım harika olmuşlar.Ben bu sefer bu etkinliğe yetişemedim işlerimin yoğunluğu nedeniyle ama olsun sizin o güzel tariflerinizi görmek çok güzel.Ellerinize sağlık sevgilerimle.

NESRIN dedi ki...

Tubacigim ellerine saglik.Artik bizim kizin dogum gununde bende boyle yaparim.Gorusmek uzere canim.

Aybike Ceylan dedi ki...

Tuba'cigim,
Canim arkadasim, ellerine saglik. Ne zamandir yazisamadik, nasilsin, keyifler nasil, ailen nasillar.
Dogum gunu kekin cok guzel olmus, ellerine saglik. Sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

tuba ablacım bayıldım bayıldım bayıldım bu tarife..NEFİSSSSSSSSSSSSS görünüyorlar..eğer başarabilirsem bende Alya'nın doğum gününde yapacağım bunlardan..öyle güzel görünüyorlarki...

kuzine dedi ki...

Tuba'cığım,
hemşerim, özledim seni, nerelerdesin? Tarif yazıp kaçmak varmı?
Umarım her şey yolundadır. Sevgiler.

kuzine dedi ki...

Kızının doğum günü kutlu olsun.
Sevdikleri ile birlikte, gönlünce nice nice yıllar dilerim.

Hatice dedi ki...

harika bir fikir, ne güzel, çok şık olmuşlar, ellerine sağlık Tuba...
sevgiler...

Nalan Kaplan dedi ki...

Çok cici olmuşlar Tuba ellerine sağlık canım!sevgiyle kal...

Hülya dedi ki...

Ben bu keklere bayıldım Tuba....Yapımı da 40 yıl düşünsem akla gelmez türden...Paylaşımın için sağolasın...

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Tuba ablacim ne guzel suslemissin oyle ellerine saglik saglicakla kal..

Saliha dedi ki...

TUBACIM BENDEDE VAR BU KULAHLARDAN AMA SENINKI GIBI CİCİLİ BİCİLİ RENKLERI YOK:(( ELLERINE SAGLIK YA COK GUZEL BENCE:))

Cafe Gusto dedi ki...

Tubacığım çok çok şık olmuşlar ellerine sağlık.sevgiler....