23 Ekim 2006

San Diego'da Bayram Sabahi

Her mutlulugun, her yasantinin bir bedeli var iste. Bu da bizim yasadigimiz hayatin bedeli belki de. Dun annemleri aradigimda, cocuklar, torunlar hep beraber bayram kahvaltisi yapiyorlardi. Biz ise bu sabah, bir is gununde, bayram kahvaltisini Starbucks'da yaptik, cekirdek ailemizle, ana-babalarimizdan uzakta, ama onlarin saglikli olduklarinin, hayatta olduklarinin, kalplerinde yerimiz oldugunun mutlulugunu yasayarak... Gurbette ki gunlerimizin bir gun bitecegi ve tekrar onlarla mutlu anilar paylasacagimizi umut ederek...

Herkese hayirli, baris dolu, mutlu bayramlar, sevdikleriniz ve sizi sevenlerle beraber...
Tuba

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş bayramınız kutlu ve mutlu olsun. Sayfan çok hoş olmuş. Seni tebrik ediyorum.
böyle uzaklarda olman çok can sıkıcı. seni özlüyorum çünkü. seninle sohbet etmek her zaman çok keyifliydi ve sen bizi bundan mahrum ettin :( Ama gönlümde her zaman kocaman bir yerin olacak. Tuğçe ve Merve' yi kocaman öp benim için.
Ellerine sağlık, bu hoş site için.
Sevgiyle kal...
Seval

Tuba dedi ki...

Canim benim, gonuller bir olsun. Sevildigimiz kadar insaniz, sevildigimiz kadar variz. Ve senin de her zaman benim kalbimde yerin var ve olacak guzel kardesim, arkadasim. Hep sevgi ile kal..
Tuba